خبرگزاری بسیج: مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه مرند در دومین جلسه هماهنگی برنامه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از شهید مطهری(ره) به عنوان نمونه بارز شهید فرهنگی جهادی نام برد .
کد خبر: ۸۶۶۳۰۳۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، تقی استبصاری در این جلسه در خصوص ویژگی های شهید راه حکمت گفت: تهجد و تقوا، اخلاص، هوش و استعدادهاي خدادادي، تعمّق و تدقيق در امور، جامعيت علمي، حسن سلوك، تواضع و محبّت به بندگان خدا، روحية خدمت به مردم و جامعه از ویژگی های بارز این شهید است که در سایه آنان توانسته بود خود را به بهترین مرحله از بندگی خداوند متعال برساند.

وی از استاد مطهري به عنوان اسطوره مقاومت ياد كرد و اظهار داشت: دارا بودن ويژگي‌هايي همچون اعتقاد به جامعيت اسلام و محوريت ولايت فقيه، مبارزه با تحجر، خرافات واپس‌گرايي، ارتجاع و نيز عدم سازش با افكار التقاطي اين شهيد والامقام را به عنوان الگو و اسوه‌اي در برابر تهاجمات فرهنگي دشمن مطرح كرد .

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه مرند اهم برنامه های این هفته را دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، غبار روبی مزار شهدا، حضور در مزار شهدای گمنام، صعود به قله کمتال و همچنین برگزاری نشست های سیاسی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج نام برد.

وی در پایان تاکید کرد: اجرای برنامه های با محتوای بالا در هفته عقیدتی سیاسی سبب می شود تا فضای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در حال و هوای زنده کردن اندیشه های دینی و تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان قرار گیرد و ما باید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و دین خود نسبت به انقلاب و شهدا ادا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها