میرجمالی با عنوان اینکه کارگران سهم بزرگی در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی دارند، بیان کرد: ابعاد مختلف این طرح باید در بین کارگران نهادینه شود.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۳۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

خبرگزاری بسیج مازندران، سید رضا میرجمالی، با بیان اینکه دهه نخست اردیبهشت ماه به‌عنوان هفته بسیج کارگری است، اظهار کرد: این هفته به‌دلیل شهادت عبدالحسین برنسی شهید شاخص کشور که از جنس کارگران بود، نامگذاری شد.

وی افزود: کارگران انسان‌های شریف و زحمت‌کشی هستند که در عرصه کار، تولید و پیشرفت کشور در خط مقدم قرار دارند.

مسئول بسیج کارگری مازندران خاطرنشان کرد: به‌مناسب هفته کارگر برنامه‌های متعددی در بسیج کارگری مازندران پیش‌بینی شده است.

این مسئول به برگزاری چندین همایش مختلف کارگری به‌منظور تحقق شعار سال اشاره کرد و ادامه داد: باید شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را به‌صورت عینی در بین کارگران نهادینه شود.

میرجمالی با اعلام اینکه ظرفیت مناسبی برای توسعه و فعالیت در استان وجود دارد، تأکید کرد: بسیج کارگری مازندران تلاش دارد با فرهنگ‌سازی مناسب، راه توسعه و پیشرفت استان را در سطح وظایفی که برعهده دارد، به‌خوبی انجام دهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کشور نیاز به کار و تلاش بیشتر دارد، به این دلیل که دشمن برنامه دارد با استفاده از اقتصاد، به بدنه نظام ضربه وارد کند.

مسئول بسیج کارگری مازندران یادآور شد: در جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشور طراحی و راه‌اندازی و سال‌های سال نیز به شیوه مختلف تلاش کرد این جنگ را ادامه دهد، همه باید از ظرفیت‌ها برای پیروزی تلاش کنیم.

این مسئول با عنوان اینکه کارگران سهم بزرگی در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی دارند، بیان کرد: ابعاد مختلف این طرح باید در بین کارگران نهادینه شود.

میرجمالی از برگزاری هفت همایش ویژه اقتصاد مقاومتی در هفته کارگر خبر داد و افزود: این همایش در شهرهای استان با حضور کارگران، کارفرمایان و اساتید برجسته این حوزه برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه کارگران در دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشتند، اظهار کرد: امسال شهید سید جعفر عبادیان به‌عنوان شهید شاخص مازندران در حوزه کارگری معرفی شد که با برنامه‌ریزی انجام‌شده دیدار با این خانواده و دیگر خانواده‌های جامعه کارگری نیز در دستور کار قرار دارد.

مسئول بسیج کارگری مازندران در پایان با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‎ها برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی استفاده شود، گفت: جامعه کارگری استان که ارتباط بسیار مناسبی با بسیج کارگری دارد، آمادگی خود را برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها