خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان از میزبانی 21مسجد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مناطق شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۴۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام البیض و آغاز مراسم معنوی و سنت حسنه اعتکاف در21 مسجد شهری و روستای این شهرستان برگزار می شود..

وی با اشاره به آثار فردی اعتکاف اظهار داشت: اعتکاف، فرصت بسیار خوبی برای اعتراف است و توجه به مسجد، عبادت، توسل و عرض ارادت، تفکر در نقش الهی اهل بیت(ع) و درس آموزی از ادعیه و زیارات و همه و همه در سایه این خلوت نشینی به دست می آید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنوان کرد: ثبت نام مراسم اعتکاف امسال از 26فروردین در 25مسجد و با همکاری ادارات و ارگان های شهرستان آغاز شد که شاهد استقبال گسترده مردم بودیم.

کریمی با اشاره به برنامه های سه روزه ایام اعتکاف یادآور شد: اقامه نماز جماعت، برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، برگزاری جلسات جمعی قرائت قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم، تشکیل نشست ها و حلقه های معرفتی، برگزاری گفتمان دینی، برگزاری ادعیه، مراسم وفات حضرت زینب کبری(س) و اعمال ام داود از دیگر برنامه های فرهنگی مراسم اعتکاف امسال است.

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها