خبرهای داغ:

صداقت، اخلاص و گشاده رویی ویژگی های بارز شهید نسبت ایمانی بود

خبرگزاری بسیج: مادر شهید امیر نسبت ایمانی در دیدار مسئولان و فرماندهان سپاه مراغه با خانواده این شهید گفت: صداقت، اخلاص و گشاده رویی ویژگی های بارز این رزمنده شهید بود.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۵۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خدیجه نصرالله پروین افزود: این فرزند شهیدم همواره از بدو طفولیت علاقه و اردات خاصی به ائمه معصومین(ع) و نیز ارزش های اسلامی داشت.

وی اظهار کرد: امیر از نوجوانی و اوایل حرکت های انقلابی، علاقه ویژه ای به امام راحل(ره) داشت و به صورت فعال در تظاهرات علیه رژیم ستمشاهی شرکت می کرد.

مادر شهید بیان کرد: وی به اقامه نماز اول وقت به ویژه نماز جمعه اهمیت خاصی می داد و همواره بر آن تاکید می کرد و در در داخل خانه نیز خوش برخورد بود و به والدین خود احترام می گذاشت و دلجویی می کرد.

وی ادامه داد : امیر قبل از شهادت و در سن 16 سالگی بر روی عکس خود خطی ترسیم کرده بود و می گفت «به آن دیگر نیازی ندارم و شهید خواهم شد»

این مادر شهید با نقل خاطراتی از زبان این شهید، افزود: برای امیر پیش از شهادتش، شهید شدنش اعلام شده بود تا جایی که در خواب وقوع شهادتش را از زبان همرزم شهیدش؛ شهید مقدم شنیده بود و این امر پس از یک هفته برایش اتفاق افتاد.

وی گفت: وی قبل از شهادتش در جریان عملیات ها، از ناحیه صورت و گردن مجروح شده و جانباز نیز بود .

وی اظهار کرد: امیر مربی آموزش در پادگان الغدیر بود و در همان پادگان و در حین مربیگری و آموزش رزمندگان به شهادت رسید.

مادر شهید نسبت ایمانی اضافه کرد : شهید سه ماه پس از ازدواجش به درجه رفیع شهادت نائل آمد که از او یک پس به نام امیرعلی به یادگار مانده است.

شهید امیر نسبت امیانی در سال 1345 به دنیا آمد و در 20 سالگی و در 28 خرداد ماه سال 65 نیز به خیل همزمان شهیدش پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها