جشنواره هویت بخشی فرهنگ بومی در قائم‌شهر برگزار می شود

به‌ منظور تجلیل از زحمات خالصانه هنرمندان تئاتر جشن اردیبهشت تئاتر شهرستان قائم‌شهر پانزدهم اردیبهشت‌ ماه در مجتمع فرهنگی و هنری حر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۸۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر گفت: جشنواره تماشاگه زمین به‌مناسبت روز جهانی زمین پاک با همکاری گالری نوران در این شهرستان برگزار می‌شود.

سیدعلی علوی درباره برنامه‌های روز جهانی زمین پاک، اظهار کرد: جشنواره‌ای به‌مناسبت روز جهانی زمین پاک در گالری نورا با همراهی دبیرستان دخترانه سماء برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با عنوان (تماشاگه نگهبانان زمین) و با اجرای هنر محیطی (اجرای زنده نقاشی) با موضوع طبیعت، برپایی نمایشگاه از آثار نقاشی و دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان، اجرای دومینو و کار با ضایعات توسط 200 نفر از دانش‌آموزان روز جمعه سوم اردیبهشت‌ ماه ساعت 16 عصر در محل نگارخانه هنری نوران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر درباره جشنواره هویت‌بخشی فرهنگ بومی و محلی که در نمایشگاه بین‌المللی قائم‌شهر آغاز شد، تصریح کرد: به‌منظور ترویج و پاسداشت فرهنگ بومی و هنر مازندرانی و در راستای فرهنگ ملی به مثابه گنجینه خرد عمومی گذشتگان این مرز و بوم، این جشنواره از امروز به‌مدت سه روز آغاز به‌کار کرد.

این مسئول بیان کرد: جشن اردیبهشت تئاتر شهرستان قائم‌شهر در 15 اردیبهشت‌ ماه در مجتمع فرهنگی و هنری حر به‌مناسبت تجلیل از زحمات خالصانه هنرمندان تئاتر برگزار می‌شود.

علوی تصریح کرد: سعی ما بر این است تا مراسمی درخور این فعالان هنری برگزار کنیم و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری توسط هنرمندان این جشن، به‌صورت شایسته‌ای برگزار شود.

 وی در پایان با گرامی‌داشت روز پدر، گفت: به‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر همایشی با برنامه‌های شاد و متنوع برای همشهریان قائم‌شهری در روز اول اردیبهشت ماه در نظر گرفته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار