اگر می‌خواهیم در مقابل نقشه دشمن، به انفعال نیفتیم و اگر می‌خواهیم در مقابل دشمن قدرتمند بایستیم باید تلاش اصلی خود را معطوف اقتصاد مقاومتی کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۱۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

خبرگزاری بسیج مازندران، رهبر معظم انقلاب با تأکید بیشتری بر اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی داشتند و فرمودند که اگر این موضوع اجرایی شود بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.
سردار محمد حسین بابایی در جمع فعالان فضای مجازی مازندران در قائم‌شهر با تبریک میلاد امام اول شیعیان جهان گفت: باید با حسن خلق برگرفته از صفات اهل‌بیت(ع)، معرف شیعه واقعی ائمه اطهار(ع) باشیم.

وی با تشریح خصوصیات بارز امیرالمونین(ع) افزود: بهره‌مندی از صفات آن امام همان باید در دستور زندگی همگان قرار گیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از فعالان فضای‌مجازی به عنوان سربازان عرصه جهاد فرهنگی یاد و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در مقابل نقشه دشمن، به انفعال نیفتیم و اگر می‌خواهیم در مقابل دشمن قدرتمند بایستیم باید تلاش اصلی خود را معطوف اقتصاد مقاومتی کنیم.

وی با تأکید بر بازبینی فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار ابتدای سال بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید بیشتری بر اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی داشتند و فرمودند که اگر این موضوع اجرایی شود بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران برطرف شدن مفاسد اجتماعی، مشکلات فرهنگی و اخلاقی را یکی از اهداف سربازان جنگ نرم  توصیف کرد و گفت: باز شدن گره مشکلات کشور در گرو روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.

این مسئول به شعار محوری در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: باید به جای وقت تلف کردن در موضوعات مختلف، به اقدامات اثربخش و عملی روی آوریم تا مشکلات جامعه برطرف شود.

وی همچنین از بکارگیری ظرفیت‌های اقشار مختلف بسیج در رفع آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: برای دین‌دار شدن افراد گرفتار در دام آسیب‌ها، باید از مسیر درست حرکت کرد تا آن‌ها آموزه‌های دینی را پذیرا شوند.

سردار بابایی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت معیشتی و زندگی افراد در معرض خطر، مهم‌ترین راه عملی در کاهش مفاسد اخلاقی و گرفتاری‌های اجتماعی است.

فرمانده سپاه کربلا  اجرایی شدن مناسب ایده‌های بسیج در مناطق پرخطر، که به حال خود رها شده بودند را سبب کم شدن فساد و دیگر آسیب‌ها در کشور نام برد.

این مسئول با آرزوی موفقیت برای دولت کنونی در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: مهم نیست که این موفقیت به نام چه کسی تمام شود، بلکه این موفقیت سبب دلشادی امام خامنه‌ای خواهد شد که امیدواریم دولت در این موضوع با برنامه‌ریزی مناسب به موفقیت دست پیدا کند.

وی به 24 بند اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: برخی مسئولان از کاهش قیمت نفت گله می‌کنند و مشکل اقتصاد را در این موضوع می‌دانند، در حالی که خام فروشی نفت مغایر با ساز و کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سردار بابایی به شعار بسیج مبنی بر "هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده" اشاره کرد و گفت: اگر به این شعار جامه عمل بپوشانیم، مشکل اقتصادی کشور از بین می‌رود.

وی همچنین اظهار کرد: جنگ امسال جنگ اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب از جهاد اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان جهاد مقدس یاد کرده است که اهمیت این موضوع را به اثبات می‌رساند.

سردار بابایی از تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سپاه کربلای مازندران خبر داد و افزود: امیدواریم فعالان مجازی در تبیین، تبلیغ و آموزش اقتصاد مقاومتی فعالیت چشمگیر داشته باشند تا به تحقق آن سرعت بخشیده شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان همچنین از ورود جدی سپاه در موضوع صنایع زود بازده و کارخانه‌های نیمه تعطیل و تعطیل خبر داد و گفت: امیدواریم همه ما نقش خود اعم از نقش فردی و اجتماعی را در این جهاد مقدس یعنی جهاد اقتصادی به خوبی ایفا کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها