خبرهای داغ:
فرماندار گرگان:

در انتخابات قاضی نیستیم بلکه امانت‎دار مردم هستیم

فرماندار گرگان گفت: : فرمانداری گرگان در برگزاری انتخابات قاضی نیست بلکه امانت‎دار رای مردم است.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۲۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید عباس حسینی پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان گرگان با بیان اینکه امانت‎داری در انتخابات را در سرلوحه کار خود قرار دادیم ، گفت: فرمانداری گرگان در برگزاری انتخابات قاضی نیست بلکه امانت‎دار رای مردم است.

وی با بیان اینکه انتخابات باید اتاق شیشه‎ای باشد، افزود: زمانی این مهم اتفاق می‎افتد  که انتخابات برای کسی شکننده نباشد و برای رسیدن به این هدف  نمایندگان فرمانداری باید اصل امانت داری را در پای صندوق‎های رای رعایت کنند.

فرماندار گرگان بیان داشت: مقام معظم رهبری انتخابات را حق و الناس خوانده و رئیس جمهور نیز به اصل بی‎طرفی در انتخابات تاکید داشته است و ما نیز رای مردم را ناموس می‎دانیم که باید در حفظ آن کوشا باشیم.

حسینی یادآور شد: با توجه به اهمیت و انتخابات پیش روی در مرجله دوم شهرستان گرگان امید است دستگاه‎های اجرایی از اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری غافل نشوند تا در جلسات بعدی بتوانیم با برنامه‎ریزی درست در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در شهرستان گرگان گام خوبی برداشته باشیم.

وی به برگزاری مراسم پر فیض اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف مایه آرامش در جامعه می‎شود و دستگاه‎های اجرایی با کمک در برگزاری این مراسم موجب برکات و خیر الهی خواهند شد که باید به آن توجه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها