خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در استان گلستان بیش از15 هزار گلستانی در ماه رجب معتکف می‎شوند.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۴۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام نور الله ولی‎نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با بیان این خبر اظهار کرد: در استان گلستان بیش از 170 مسجد آماده برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف است.

وی با بیان اینکه در  شهرستان گرگان بیش از 60 مسجد مراسم اعتکاف را برگزار می‎کند، گفت: اعتکاف باعث افزایش معنویت در جامعه می‎شود و این افزایش معنویت آرامش را به همراه دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ماه رجب را فصل آغاز نیایش برشمرد و گفت:   اگر انتظار داریم که در ثمره معنوی خوبی در ماه مبارک رمضان  داشته باشیم باید ابتدا بذر خوبی در ماه رجب کاشته باشیم.

ولی نژاد با بیان اینکه بدون درک ماه رجب نمی‎توانیم ماه رمضان را درک کنیم؛ افزود:  گرچه در در ماه‎های مختلف و در  روزهای 13،14 و 15 می‎توان اعتکاف شد اما ماه رجب بر این اساس حائزه اهمیت می‎شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه هر چه در لایحه‎های درونی جامعه معنویت افزایش پیدا کند جامعه پویا تر خواهد شد، گفت:استان گلستان در دفاع از ارزش‎ها، دفاع مقدس، انتخابات وحضور در میادین مختلف انقلاب همواره نقش پررنگی داشته است و از نظر برگزاری مراسم اعتکاف جایگاه خوبی در کشور دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها