نخستین یادواره شهدای ورزشكار مدافع حرم در مازندران

مسئول بسیج ورزشكاران سپاه كربلا مازندران از برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشكار مدافع حرم در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۶۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹







خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فریدونكنار؛سیدجواد حسینیان در جمع بسیجیان فریدونكناری در مجموعه رفاهی آموزشی بانك رفاه بابلسر، اظهار كرد: كانون بسیج ورزشكاران فریدونكنار حركت رو به جلویی دارد و با حضور افراد با تجربه و متخصص در شورای قشر توانست عقب‌ماندگی‌های خود در برنامه‌های ابلاغی و غیرابلاغی را در سال گذشته جبران كند.

وی با بیان اینكه مهم‌ترین هدف سازمان بسیج ورزشكاران پیگیری امور فرهنگی است، تصریح كرد: فعالیت‌های فرهنگی در ورزش از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج ورزشكاران مازندران با نامناسب دانستن وضعیت فرهنگی در میان ورزشكاران این استان، گفت: افزایش طلاق، كاهش آمار ازدواج و افزایش بیكاری موانعی است كه بسیج ورزشكاران می‌تواند برای رفع آن اقدام كند.

حسینیان با بیان اینكه بسیج ورزشكاران در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز می‌تواند ورود كند، اظهار كرد: باید تلاش كنیم تا در این عرصه منویات رهبری را پیگیری كنیم.

وی با اشاره به اینكه شورای قشر اهرم اصلی حركت بسیج ورزشكاران است، خاطرنشان كرد: برای امسال برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای ورزشگاه‌های هدف استان داریم.

حسینیان در ادامه خواستار اجرای برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج ورزشكاران مازندران از سوی بسیج ورزشكاران فریدونكنار شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشكاران مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینكه مسئولان تنها شعار می‌دهند و در عمل كاری نمی‌كنند، گفت: در صورتی كه در كشور قرارگاه اقتصاد مقاومتی تشكیل شده است وزیر صنعت، معدن و تجارت ورود كالاهای لوكس را آزاد می‌كنند.

وی افزود: این امر باید در ورزش از بین رود، عدم استفاده از تجهیزات ورزشی، مربیان خارجی در حد امكان و استفاده از تولیدات داخلی برای احداث زیرساخت‌های ورزشی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند موثر باشد.

حسینیان از برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشی در امسال خبر داد و گفت: فریدونكنار یكی از گزینه‌های اصلی میزبانی از این برنامه ارزشی است
ارسال نظرات
پر بیننده ها