خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار شد:

جشن میلاد امیرالمومنان(ع) در سپاه ناحیه البرز

صبح امروز جشن میلاد حضرت امیرالمومنان(ع) با حضور مسئولان سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۸۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام شجاعی مهر در مراسم جشن میلاد امیرالمومنان علی(ع) در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز بیان کرد: برای شناخت امیرالمونان باید در ابتدا خدا شناسی را کامل کرده باشیم.

وی با اشاره به اهمیت شناخت فضایل امیر المومنان گفت: در روایات بسیاری آمده است که 2 سوم قرآن کریم در شان علی(ع) نازل شده است.

شجاعی مهر اضافه کرد: در قرآن مجید آیات فراوانی است که با استفاده از احادیثی که از پیامبر اکرم (ص) در شأن نزول آنها وارد شده امامت امام علی (ع) را اثبات می نمایند.

این مسئول اضافه کرد: شکافته شدن دیوار خانه خدا و به دنیا آمدن حضرت علی(ع) در کعبه بر همگان آشکار است و این این دلیل بر منزلت خاص امیر المومنین و مادر گرامی اش در نزد خداوند است

وی با بیان اینکه علی(ع) دارای علم فراوانی بودند، متذکر شد: بعد از قرآن نهج البلاغه کتابی بسیار ارزشمند است که تا این اندازه جذاب و با فصاحت و بلاغت باشد.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) اظهار کرد: بعد از فوت پیامبر اکرم(ص) بسیاری از مردم با ابوبکر بیعت کردند، که همین امر باعث شد امام 25 سال از خلافت دور باشند.

وی  در خاتمه خاطرنشان کرد: و بعد از خلافت عمر ، عثمان امیر المومنان به اصرار مسلمین خلافت را پذیرفت ایشان در مدت خلافت با جنگ‌های سختی مواجهه بود که سرانجام در مسجد کوفه به دست خوارج به شهادت رسید و در نجف به خاک سپرده شد.

3001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار