خبرهای داغ:
به مناسبت هفته سلامت با حضور جمعی از مسئولان در دبیرستان دخترانه عترت شهرستان گرگان به صورت نمادین زنگ سلامت به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۱۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  از گرگان، به مناسبت هفته سلامت با حضور جمعی از مسئولان در دبیرستان دخترانه عترت شهرستان گرگان  زنگ سلامت به صدا در آمد.

هفته سلامت با شعار غلبه بر دیابت آغاز شده است و تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه دارد و در طول این هفته برنامه‎های متنوعی در استان گلستان برای افزایش سلامت و تندرسی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در این مراسم با بیان اینکه دیابت بین 10 تا 20 سالگی بروز پیدا می‎کند، گفت: عامل اصلی مرگ و میر در استان گلستان بیماری‎های قلبی و عروقی است که دیابت به این عامل رابط بسیار نزدیک و معنا داری دارد.

ریاحی با بیان اینکه 5 درصد از افراد بالای 30 سال در شهرستان گرگان  مبتلا به بیماری دیابت هستند، گفت: دانش‎آموزان در سلامتی خانواده نقش مهمی دارند و با تذکر به اعضای خانواده می‎توانند در سلامت و تندرسی نقش آفرین باشند.

وی گفت: همه ما باید نسبت به شیوع دیابت در جامعه نگران باشیم و چرا که کسی که مبتلا به دیابت می‎شود در مانی برای این بیماری وجود ندارد دو باید تا پایان عمر از داور استفاده کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها