خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت: بسیج سازندگی در اواخر سال 94 كار مرمت و احياي 4 رشته قنات با اعتبار90میلیون تومان را طی توافقی با جهاد كشاورزي شهرستان آغاز نموده است.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۳۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

سرهنگ زارعي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیج سازندگی در اواخر سال 94 كار مرمت و احياي 4 رشته قنات را طی توافقی که با جهاد كشاورزي شهرستان داشته است در روستاهای بشکز، کلاته بازدید، آخوندان و چنشت با اعتبار90میلیون تومان از محل اعتبارات فنی آغاز نموده است.

وي با بيان اينكه كار احياء اين قنوات از پايان سال 94 آغاز شده و پيشرفت فيزيكي 80 و گاها بعضی از قنوات 100درصد را با توجه به سختی کار شاهد هستیم گفت : يكي از اهدافي كه بسيج سازندگي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي دنبال مي كند كمك به دولت در انجام و پيشبرد پروژه هاي مختلف است كه اين موضوع با انجام تعاملات با دستگاههاي خدمت رسان امکان پذیراست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه یادآور شد: بسیج سازندگی آمادگی در جهت رفع محروميت ها و تحقق شعار سال باهمکاری همه جانبه دستگاههای خدمت رسان را دارد.

رضوي رئيس جهاد كشاورزي سربيشه نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : در سال جديد با توجه به شعار سال از سوي مقام معظم رهبري ،‌ جهاد كشاورزي نيز كه همه فعاليت هاي آن در بر گيرنده اين شعار می باشد هدفش شتابگيري بيشتر در تحقق اين شعار خواهدبود.

وي همچنين ضمن تقدير و تشكر از انجام با كيفيت اين پرو‍ژه ها ازسوی بسيج سازندگي،‌ رضایت خود را از روند اجرا و سرعت اين پرو‍‍ژه ها اعلام داشت و اظهار اميدواري نمودتا با تعاملات انجام گرفته بين جهاد كشاورزي و بسيج سازندگي شهرستان كشاورزان هرچه زودتر از مزاياي اين پروژه ها بهره مند شوند .


ارسال نظرات
پر بیننده ها