خبرهای داغ:
مدیر اطلاع‎رسانی سپاه نینوا گلستان از برگزاری مراسم استقبال از هشتمین شهید مدافع حرم ستوان دوم پاسدار افشین ذورقی بحری عصر روز جمعه سوم اردیبهشت ساعت 17 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۳۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

علی خالقی ظهر امروزدر گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان با بیان اینکه روز جمعه سوم اردیبهشت ماه استان گلستان میزبان هشتمین شهید مدافع حرم خواهد بود ، گفت: در این روز ساعت 17 بعد ظهر مراسم استقبال از این شهید بزرگوار را در سپاه نینوا استان گلستان خواهیم داشت.

مدیر اطلاع‎رسانی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: مردم شهرستان گرگان می‎توانند بعد از نماز مغرب و عشاء در روز جمعه سوم اردیبهشت ماه با حضور در مسجد جامع روستای سیاهتلو در مراسم وداع با این شهید بزرگوار شرکت کنند.

وی گفت: در روز شنبه ساعت 9 صبح از بهداری سپاه، معراج شهدای شهرستان گرگان، مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار را به سمت امام زاده عبدالله گرگان خواهیم داشت.

خالقی گفت: ستوان دوم پاسدار افشین ذورقی بحری متولد روستای سیاهتلو شهرستان گرگان است که در دفاع از حرم آل البیت(ع) در نبرد با تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت نائل شد.

وی بیان داشت: این شهید بزرگوار در گروه مهندسی 45 جواد الائمه سپاه نینوا به نظام و انقلاب خدمت کرد و به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام و در آنجا به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها