فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اقتصاد مقاومتی فقط محصور به دولت نیست، وهمه باید زمینه‌ها را فراهم کرد تا شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به ‌درستی محقق شود.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۴۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛به نقل از پایگاه خبری قشم آزاد ، رضا ترابی ، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در کارگاه آموزشی فرماندهان و مدیران بسیج قشم که با موضوع تبیین سیاست ها و الویت های برنامه سال ۹۵ برگزار شد ، اظهار داشت : مهمترین الویتی که در سال ۹۵ وجود دارد تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی است .

وی افزود : اگر ما بخواهیم به اقتصاد مقاومتی مانند سال گذشته نگاه کنیم به هیچ دستاوردی نخواهیم رسید و سال ۹۵ هم مثل سال گذشته می گذرد .

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه تحریم ها نمی تواند مانع پیشرفت ایران شود ، گفت : جمهوری اسلامی ایران در سال های گذشته در تحریم شدید نظامی قرار گرفت ولی جوانان ایران با هوشیاری و توانمندی داخلی تحریم ها رو دور زدند و ایران را به قدرت اول جهان تبدیل کردند.

سردار ترابی بیان کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمانهای الهی و تقویت توان دفاعی کشور گام برداشته است.

وی پایان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان یک هدیه الهی به ملت ایران اسلامی است و نفوذ آن فراتر از یک نسل بوده و برکات آن برای این کشور ماندگار و همیشگی خواهد بود.

ارسال نظرات