خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز اظهار کرد: سپاه پاسداران از زمان تاسیس تا به امروز نهادی مکتبی و انقلابی بوده است.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۵۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر جلالی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز بیان کرد: سپاه پاسداران نهادی است که همراه با انقلاب رشد و بالندگی پیدا کرد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه بدر راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی بسیار تاکید داشتند و سپاه پاسداران نیز در راستای این امر مهم عملکر د بسیار مطلوبی ارائه نموده است.

دادستان شهرستان البرز خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با استفاده از سرمایه‌های ملی در تمامی زمینه‌های هوافضا،دانش موشکی، هسته‌ای و دفاعی خدمات ارزنده‌ای داشته است.

این مسئول عنوان کرد: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و پیشرفت در این طرح سبب افزایش قدرت ملی بوده است، که در راستای رفع تحریم‌ها دشمنان بوده است.

جلالی با بیان اینکه سپاه مکتبی است با کارایی فراوان اذعان کرد: سپاه پاسداران از زمان تاسیس تا به امروز نهادی مکتبی و انقلابی بوده و آنچه به این نهاد رسمیت می‌دهد نیروی مردمی بسیج و پاسداران هستند.

وی با اشاره به عملکرد سپاه در زمینه جهادی عنوان کرد: سپاه و بسیج دارای پتانسیل بالایی در راستای خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم دارند و دراین زمینه محرومیت زدایی نیز وردو پیدا کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس ثابت کرده است که همواره پای کار بوده و در تمامی زمینه‌ها اعلام آمادگی نموده است و در راه از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

 

3001/پ20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها