همزمان با آغاز هفته سلامت بر گزارشد:

بر پایی 24 ایستگاه سلامت در 24 رده سپاه استان سیستان وبلوچستان

مسول معاونت بهداشت ودرمان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با آغاز اولین روز از هفته سلامت با هدف ارتقاء سطح سلامت بین کارکنان ووظیفه تعداد 24ایستگاه سلامت در 24 رده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان بر پا شد
کد خبر: ۸۶۶۳۲۹۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج: سرهنگ پاسدار غلامرضا آتون افزود:  هفته سلامت ، امسال از  اول اردیبهشت ماه  با شعار  " غلبه بر دیابت "همزمان با سراسر کشور در 24 رده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان نیز بر گزار شد.
وی بیان کرد: برنامه های دیگری نیز با توجه به شعارهای مشخص شده برای روزهای هفته سلامت که بترتیب " عزم ملی برای تحقق اهداف سند بیماریهای غیرواگیر " ، " 13 رجب میلاد حضرت امام علی (ع) – بهداشت عمومی " ، " فعالیت بدنی ، ورزش و سلامت " ، " غلبه بر دیابت با تحرک و تغذیه سالم " ، " سلامت نقش غذا و دارو " ، " اقتصاد مقاومتی ، فعالیت بدنی ، ورزش و سلامت " و " آموزش ، خودمراقبتی و سلامت " می باشد، جهت اجرا در سطح شهرستانهای استان  تدارک دیده شده است.
مسئول معاونت بهداشت ودرمان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: " هفته سلامت " ، فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار ، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی تاکید شود. از سویی این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها ، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم ، بازتوانی مضاعف و در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاههای مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم .
آتون بیان کرد در این راستا تعداد 24 ایستگاه سلامت در راستای اجرای تست غربالگری،بیماریهای  قلبی عروقی  دیابت وBm iویژ پاسداران  وسربازان وکارکنان خواهر سپاه سلمان انجام شد.
وی تصریح کرد در این ایستگاه که با همت معاونت بهداشت ودرمان در سپاه سلمان برگزارشد تعداد 138 نفر از کارکنان ویزیت رایگان شده واز آنها تستهای دیابت،فشار خون،قند خون،چربی خون گرفته شد
گفتنی است تست غربالگری ویژه کارکنان تا پایان هفته سلامت در 24 رده سپاه شهرستانی برپا می باشد
ارسال نظرات
آخرین اخبار