طه مروجی‎فر با بیان اینکه مدال برجام برای سیف و طیب نیا افتخا نیافرید افزود: برخی از مسوولان به دلیل جانبداری از برجام مدال افتخار از سوی دولت دریافت کرده‌اند ولی مدال افتخارات دوامی نداشت واقعیت برجام چیزی جز کاغذ پاره‎هایی نبوده است.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۱۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

طه مروجی‎فر کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاکیدات آقایان سیف و طیب نیا بر رد برجام اظهار داشت: متاسفانه برخی دولتمردان و مسوولان مسیرشان در جهت منفعت حزبی و شخصی است، وقتی مسیری منفعت آور نباشد تغییر مسیر داده و موضع گذشته را نقض و تکذیب می‎کنند.

وی با بیان اینکه مدال برجام سیف و طیب نیا دوامی نیاورد افزود: قضیه برجام به گونه‎ای است که برخی از مسوولان به دلیل جانبداری از برجام مدال افتخار دریافت نموده‎اند ولی واقعیت برجام چیزی جز کاغذ پاره‎هایی نبوده است و اقتصاد کشورمان را در تنگناهای بیشتری قرار داده است.

مروجی فر در خاتمه افزود: آمریکا توافقات را کاغذی دانسته و بهانه های جدید برای نقض تعهدات در پیش گرفته است این در حالی است که دولت نیز با پنهان‎کاری به افشای حقایق برجام نمی‎پردازد؛ برجام از سوی دولت پوشش می‎شود چون انتخابات 96 در پیش است.

ارسال نظرات