خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی حوزه امام حسن(ع): سپاه پاسداران مدافع نظام و ولایت فقیه و سپر حملات بدخواهان نظام در همه عرصه ها بوده است.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۳۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
حجت الاسلام والمسلمین رضا رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن تبریک روز ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و سالروز تأسیس سپاه پاسداران ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی نهادها ی گوناگونی با اهداف مختلف مانند اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ، تربیتی و نظامی و... شکل گرفت که هدف از تشکیل آنان خدمات رسانی، بیان و نشر ایدئولوژی انقلاب و مبارزه با تهاجم فرهنگی و نیز مبارزه با گروه ها وگروهک های نظامی و دیگر عرصه ها بود .

وی گفت: یکی از نهادهای انقلابی که فکر تشکیل آن از سال 57 همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و در سال 58 با احساس نیاز به نهادی جهت حفاظت از دستاوردهای انقلاب به نتیجه رسید و به فرمان حضرت امام تأسیس گردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

رشیدی ادامه داد: سپاه پاسداران با توجه به ایام حساس انقلاب در طول بیش از سه دهه در صحنه های گوناگونی ورود پیدا کرده است و بی آنکه رنگ و بوی سیاسی به خود بگیرد مدافع نظام و ولایت فقیه و سپر حملات بدخواهان نظام در همه عرصه ها بوده است.

مدیر عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت امام حسن(ع) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: اگر اداره جنگ و مبارزه با گروهک ها را از اهم خدمات این نهاد مقدس بدانیم پس از اتمام دفاع هشت ساله ورود به عرصه سازندگی را از اهم مأموریت های آن می توان نام برد.

وی اظهار داشت: این نهاد مردمی که نیروهای آن تجربه هشت سال دفاع مقدس را با خود داشته علاوه بر ورود به عرصه خودکفائی نظامی و ساخت تجهیزات و ادوات نظامی(زمینی، موشکی و هوائی و دریائی) در دیگر عرصه های مورد نیاز ورود پیدا کرده و مأموریت خود را به خوبی به انجام رسانده است.

وی ابراز داشت: درعرصه فرهنگی، هدایت جوانان و نوجوانان به فعالیت فرهنگی در کنار آمادگی نظامی در پایگاه ها و مراکز وابسته به این نهاد مقدس، راه اندازی کاروان های راهیان نور در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا، جانفشانی های رزمندگان اسلام، آشنایی نسل جدید با عرصه شهادت، برگزاری یادواره شهداء، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء، ورود به عرصه های اقتصادی، همکاری با دولت ها برای خودکفائی، خدمات رسانی در حوادث غیر مترقبه، ورود نظامی در عرصه بین المللی، ورود به حیاط خلوت جهان غرب در زمینه دریائی وشکستن اقتدار غرب، حمایت از آزادیخواهان جهان و مشورت دادن به آنان و جلوگیری از رشد و نفوذ گروه های تکفیری از فعالیتهای این نهاد مقدس است.

رشیدی در پایان گفت: سربازان این نهاد مقدس دوام و اقتدارخود را مدیون خون همرزمانی می داند که با توسل به اهل بیت (ع) خود را فدائی ولایت و شهادت در این راه را فوز ورستگاری عظیم می دانند.
ارسال نظرات