"آغاز زندگی مشترک در جوار شهدا"

تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم در همایش "پدران آسمانی"

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک گفت: همزمان با سالروز میلاد امام علی(ع) با هدف تکریم از پدران آسمانی همایش ملی در اراک برگزار و از فرزندان شهدای مدافع حرم این شهرستان تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۶۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

علی انصاری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری همایش "پدران آسمانی" همزمان با سراسر کشور در شهرستان اراک خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت 13 رجب روز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) جشن تکریم پدران آسمانی درسراسر کشور برگزار می‌شود که همچون سال‌های گذشته مراسم تکریم ازشهدا و تجلیل از پدران شهدا با همکاری فرزندان شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه با محوریت قرار دادن گلزار شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد که مشارکت فرزندان شهدا از محورهای اصلی برنامه است چراکه فرزندان فعال شاهد اجرای برنامه‌ها را بر عهده دارند و بنیاد تنها به عنوان سیاست‌گذار در کنار آنان حضور داریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها در جوار قبور شهداء ایجاد پیوند بین ترویج فرهنگ شهید و شهادت بامناسبت‌های دینی و مذهبی، ترویج فرهنگ قدرشناسی و سپاسگزاری ازمقام والای پدر در جامعه توسط فرزندان شهدا و استمرار برنامه‌های تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

انصاری‌فر با اشاره به برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده گفت: حضور فرزندان شهدای مدافع حرم به عنوان میهمانان ویژه و تجلیل از دو فرزند دختر شهید پاسدار "انصاری" برنامه ویژه این مراسم معنوی است.

وی افزود: این مراسم از ساعت 14 در گلزار شهدای اراک برگزار خواهد شد که قرائت قرآن، مجری و نیز اجرای موسیقی توسط فرزندان شهدا خواهد بود، سخنران ویژه مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک تصریح کرد: با همکاری هیئت باستانی کار و تربیت بدنی استان مرکزی شاهد اجرای برنامه ویژه از سوی باستانی‌کاران استان خواهیم بود.

انصاری‌فر با اشاره به وجه تمایز برنامه امسال با سال‌های گذشته گفت: در کنار فضاسازی و رنگ‌آمیزی قبور شهدا، شاهد عقد نمادین دو زوج جوان شهرستان در کنار قبور مطهر شهدا هستیم که تاسی از مکتب شهدا را سرلوحه زندیگ آینده خویش قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار