خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ‌استان سمنان تشریح کرد؛

برنامه های ویژه استقبال از شهید محمدحسین حمزه در سمنان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ‌استان سمنان گفت: برنامه‌های ویژه استقبال از شهید «محمدحسین حمزه» که در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید، در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۶۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) ‌استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: برنامه‌های ویژه استقبال از شهید «محمدحسین حمزه» که در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید، در سمنان برگزار می‌شود.

مهدی دیابی ادامه داد: ساعت 18 روز پنج‌شنبه، دوم اردیبهشت ماه، مراسم استقبال از شهید حمزه در کوشک امام رضا (ع) و با حضور مردم شهیدپرور سمنان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آیین وداع با این شهید والامقام در روز جمعه، سوم اردیبهشت ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) ‌استان سمنان افزود: آیین تشییع پیکر شهید حمزه نیز از ساعت 10 صبح روز شنبه، چهارم اردیبهشت ماه از معراج شهدا واقع در میدان سعدی سمنان به سمت گلزار شهدای این شهر انجام می‌شود.

دیابی ادامه داد: مراسم تذکر شهید محمدحسین حمزه نیز روز شنبه، پنجم اردیبهشت ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

وی گفت: آیین ختم سوم و هفتم نیز روز دوشنبه، هفتم اردیبهشت ماه، از ساعت 16 تا 18 در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها