مراسم هفتمین روز شهادت مدافع حرم سرهنگ زرهرن در شاهرود به همت قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذورالفقار شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۶۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم آل الله سرهنگ دوم مرتضی زرهرن به همت قرارگاه عملیاتی لشکر58 تکاور ذوالفقار شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که مسئولین شهرستان شاهرود و نیروهای نظامی و انتظامی از تیپ 158 شهید کشاورزیان و 258 شهید پژوهنده و گروه پدافندهوایی ده محرم و نیروی انتظامی و عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان شاهرود حضور داشتند یاد و خاطره چهار شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن جمعی تیپ 258 شهید پژوهنده چهلدختر شاهرود گرامیداشته شد.

در این مراسم که جانباز و همرزم شهید زرهرن در سوریه برادر زمانی نیز حضور داشتند قاریان به تلاوت قرآن پرداخت و در وصف شهدای مدافع حرم نیز مداحان اهل بیت به مرثیه خوانی پرداختند.

خاطر نشان می شود شهید مرتضی زرهرن از پرسنل تیپ 258 شهید پژوهنده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در چهلدختر شاهرود است که همراه با دیگر مستشاران نظامی ارتش ۴۰ روز گذشته به سوریه اعزام شد و در نبرد با تکفیری ها و داعشی ها در حومه حلب سوریه به شهادت رسید و در شهر شیروان در جوار شهدای این شهر آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها