خبرهای داغ:
دکتر محمد رضا مطیری گفت:با توجه به ظرفیت های کلان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در صنایع بالادستی می توان با داشتن زیر ساختهای خوب و فنی ،دعوت از سرمایه گذاران و استفاده ازتوان آنها در جهت رفع بیکاری جوانان منطقه گام های موثری برداشته خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۷۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان:رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در همایش تخصصی اشتغال و توسع کارآفرینی در گفتگویی با خبرنگار بسیج درماهشهر گفت:این همایش به این دلیل در سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر برگزار گردید که کارگروهای اشتغال کشور مشاهد نمایند علارقم وجود پتروشیمی های متعدد در منطقه اما آمار بیکاری در ماهشهر بالاست و برای حل مشکلات بیکاری منطقه کار علمی و اکادمیک به همراه پژوهش در رفع این مشکل گرفته نشده است.

محمدرضا مطیری افزود:برای به وجود آوردن شغل نیازی به  سرمایه های خیلی کلان وجود ندارد و می بایست با تفکر و برنامه ریزی صحیح اما در کارگاه های کوچک می توان حد زیادی از مشکلات جوانان را مرتفع نمود.

رئیس اداره کار سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر بیان داشت:این چنین همایش های تخصصی می تواند ایده ها و راهکارهای علمی و فنی،دانشگاهی با حضور معاون محترم وزیر اشتغال در وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی و اساتید برجسته کشوری به راهکارهای مثمر ثمری دست یافت.

عضو کارگروه اشتغال استان خوزستان افزود:از این رو سازمان منطقه ویژه و اداره کار سازمان منطقه ویژه اقتصادی در نظر دارد با توجه نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری با ایجاد راهکارهای اصولی و اقدامات درست و با استفاده از منابع ملی ، بتوانیم هرچه سریعتر مشکل اشتغال که چند سالی است گریبان گیر جوانان فارغ التحصیل شهرستان ماهشهر شده است را مرتفع کنیم.

دکتر محمد رضا مطیری ادامه داد:با توجه به ظرفیت های کلان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در صنایع بالادستی می توان با داشتن زیر ساختهای خوب و فنی ،دعوت از سرمایه گذاران و استفاده ازتوان آنها در جهت رفع بیکاری جوانان منطقه گام های موثری برداشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: صنایع بالا دستی با توجه به سرمایه گذاری های کلان در منطقه دیگر توان به گنجایش نیرو های زیادی را ندارند و نیازمند شروع پروژه های جدید هستیم تا بتوانیم با بکار گیری از نیروهای تحصیل کرده جوان این پروژه ها را رو به جلو ببریم .

رئیس اداره کار سازمان منطقه ویژه در پایان گفت:با استفاده از نشست های تخصصی اشتغال و توسع کارآفرینی ، بتوانیم با بهره گیری از ایده های نو و کارآمد دراین راستا قدم های موثرتر و تاثیرگذارتری برداریم تا انشالله درصدی از بیکاری جوانان بومی شهرستان را حل کرده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها