خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیح: فرمانده سپاه عجب شیر با تبریک سالروز تاسیس سپاه گفت: هدف از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و ترویج و تحقق احکام و آرمان های الهی و در نهایت زمینه سازی مقدمات برای ظهور منجی عالم بشریت است .
کد خبر: ۸۶۶۳۴۲۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، صالح رحمتی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مولود انقلاب اسلامي است افزود: سپاه مظهر عيني و ملموس براي شعارهاي انقلاب اسلامي، شعارايستادگي در مقابل همه قدرت هاي بزرگ و شعار غلبه خون بر شمشير و حركت براي نجات همه مسلمانان و مستضعفان جهان است و به این خاطر حکومت های استکباری و مستبد در سراسر جهان با چشم انزجار و نفرت، به سپاه مي نگرند.

وی بیان کرد: جایگاه سپاه فقط محدود به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست بلکه در هر کجای جهان که نظام اسلامی و مسلمانان و مستضعفین جهان در معرض تهدید قرار گیرد وظیفه قانونی و شرعی صیانت از مظلومان را بر عهده دارند.

رحمتی ادامه داد: سپاه موظف است ملت ها و مسلمانان مظلوم جهان که در زیرچرخ های استکبار جهانی مظلوم واقع شده اند با تفکرات اسلام ناب محمدی بیدار کرده و از آن ها در مقابل حاکمان مستبد حمایت و پشتیبانی کنند.

ارسال نظرات