خبرگزاری بسیج: به همت حوزه شهید صدوقی و با همکاری شورای روستای دیزج خلیل نشست معرفتی و بصیرت افزایی در مسجد حضرت ابوالفضل این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۴۳۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه شبستر در این نشست گفت: مدلی که انقلاب اسلامی با عنوان مردم سالاری دینی ایجاد و معرفی کرد در دنیا و کل جوامع بشری بی نظیر است چراکه انقلاب اسلامی توانست با برگرداندن عزت و جایگاه مردم با تعیین سرنوشت خویش و جامعهآن را به عنوان یک الگو موفق به دنیا صادر کند.

جعفر رزمی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی در راس آن ها کشورهای غربی و به خصوص امریکا تلاش کردند به هر شکل ممکنبه این انقلاب ضربه زده و آن را منزوی کرده و از صدور آن به دیگر ملل اجتناب کنند و برای رسیدن به این هدف تاکنون دست به هر توطئه ای زدند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در زمان فعلی نیزبه تحریم های همه جانبه به خصوص تحریم اقتصادی روی آوردند تا با اعمال فشار اقتصادی بر مردم آن ها را نسبت به نظام و اهداف نظام جمهوری اسلامی بدبین کرده و حمایت مردمی را از این نظام بگیرندولی خیال باطل در سر دارند چراکه رهبری های هوشمکندانه رهبر انقلاب درحوزه اقتصاد مقاومتی این توطئه را نیز با شکست روبرو خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها