با حضور مسئولین ارشد شهرستان؛
مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه مهریز و تمامی اقشار عضو سالن فرمانداری این شهرستان تشیب تشکیل شد .
کد خبر: ۸۶۶۳۴۴۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: دراین مجمع بعد از تلاوت آیاتی چند از لام الله مجید، سرود نظام مقدس جمهوری اسلامی پخش شد.

در ادامه رییس مجمع غلامرضا نصیری در سخنانی به اهم فعالیت های این مجمع در سال گذشته و برنامه های امسال آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سالاقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل نامگذاری شده به اهمیت آن و تلاش برای پیگیری مطالبات معظم له تاکید کرد.

رییس مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز همچنین به اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی و بخصوص نفوذ دشمنان و بهره گیری از نیروهای نخبه در اقشار مختلف برای اجرایی شدن اهدافعالیه بسیج و نظام اشاره کرد.

در ادامه این مجمع فرمانده سپاه ناحیه مهریز با تبری سال جدید، اعیاد رجبیهو بخصوص میلاد حضرت علی(ره) و نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدامو عمل اشاره کرد.

سرهنگ علیرضا زارع در ادامه به طرح ابتکاری این ناحیه با عنوان طرح همیاران فرهنگی اشاره و به تفصیل پیرامون طرح ، رئوس و بخش های مختلف آن مطلبی بیان نمود.

فرمانده سپاه ناحیه مهریز به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی و نقشه های دنیای استباری و وظایف مهم دلسوزان جامعه و بسیجیان د خنثی کردن توطئه های آنها به ایراد سخن پرداخت.

زارع بر لزوم بهره گیری از نخبگان در اقشار مختلف برای کم به نظام و پیگیریمطالبات مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در ادامه این مجمع تعدادی از اعضا به طرح نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات