فرمانده سپاه جلفا در نشست روشتگری و بصیرتی دانشگاه آزاد اسلامی این منطقه، گفت: اقتصاد مقاومتی را کاری فرهنگی و اقتصادی دانست.
کد خبر: ۸۶۶۳۴۵۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور، اظهار کرد: امروز دشمن برای براندازی نظام اسلامی از طریق توجه خاص به مسایل اقتصادی تلاش می کند چراکه ملت مسلمان و انقلابی ایران در مقابل زورگویی هاي آنان کنار نیامده و همواره شعار «مرگ بر آمریکا» را سرداده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران از اوایل پیروزی انقلاببرای زنده نگه داشتن نام و آرمان های امام راحل، شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی در مقابل انواع توطئه های دشمنان مقاومت کرده و امروز نیز با پیروی از ولایت فقیه و زیر پرچم انقلاب، با توطئه اقتصادی دشمن مقابله می کند.

تقی پور با بیان اینکه همه اقشار ملت باید در راستای تحقق بخشیدن به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب مبنی براقتصاد مقاومتی در مقابل توطئه و کارشکنی دشمن هوشیار و بیدار باشند، از مسئولان خواست: با مسئله گرانی کالاها برخورد جدی تری داشته و برای رفع آن تلاش کنند.

این مقام مسئول، تقويت و احيا روحيه خودباوري و خود اتكايي را از شاخص هاي اقتصاد مقاومتي برشمرد و اظهار اميدواری کرد: با همدلي و همكاري مردم و مسئولان اين موضوع مورد تأكيد و مطالبه رهبری، اجرایی شود.

فرمانده سپاه جلفا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات که مورد تاکید رهبری است عامل مهم در افزایش اقتدار ملی است.

وی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، در واقع اعلام وفاداری ملت به آرمانهای امام راحل، ولایت، خون شهدا و انقلاب است.

احمد تقی پور با توجه به پیام اصلی حضور ملت در انتخابات، بیان کرد: پیام اصلی حضور ملت ایران در انتخابات این است که به دشمنان اعلام کنند هرگز از نظام و انقلاب و ولایت جدا و یا خسته نخواهند شد و همیشه با دشمنان خود در ستیز هستند.

نشست سیاسی و بصیرتی به همت دفتر بسیج دانشجویی سپاه جلفا و با حضور روسای دانشگاههای شهرستان، دانشجویان و شورای حوزه دانشجویی و فرماندهان پایگاههای مقاومت حوزه دانشجویی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد جلفا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها