فرمانده سپاه شبستر:

هدف دشمنان، براندازی نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شبستر در آئین معرفی فرمانده جدید پایگاه مالک اشتر این شهرستان، با اشاره به تحریم های اقتصادی و تبلیغات سنگین دشمن در این ارتباط، گفت: هدف دشمنان، براندازی نظام جمهوری اسلامی است و جز این به هیچ چیز رضایت نمی دهد.
کد خبر: ۸۶۶۳۴۵۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر رزمی، افزود: تاکیتک دشمن امروز عوض شده و با راه انداختن جنگ همه جانبه اقتصادی علیه ایران و با ایجاد فشار بر مردم و نظام و شایعه کردن دوستی با امریکا برای حل این مشکلات، تلاش می کنند نقشه های شوم خود را پیاده کنند.

وی اقتصاد مقاومتی مورد اشاره رهبر فرزانه انقلاب را تنها راه چاره عنوان و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی توجهو تقویت تولید داخلی و استفاده نکردن از محصولات خارجی، چراکه کشورمان هم به لحاظ مواد اولیه و امکان تولید و کشت غنی است و هم دانش کافی را متخصصین ما دارند.

رزمی اقدام و عمل در اقتصاد مقادمتی را از اولویتهای امسال بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: توجه به امر تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، امر مهم و اساسی است که به بهبود اقتصاد کمک می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه و نقش مهم پایگاه مالک اشتر در تربیت و سازماندهی بسیجیان شبستر، گفت: نقش بسیج و پایگاههای مقاومت در اجرایی کردن فرامین رهبری، ایجاد آمادگی و افزایش توان رزمی و معنویت، بسیار مهم و اساسی است.

در پایان این آئین، با قدردانی از زحمات سیدهادی موسوی، اسداله زندیه به عنوان فرمانده جدید پایگاه مالک اشتر شبستر معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار