خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان:

شهدای مدافع حرم حال و هوای شهر ما را دفاع مقدسی کردند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان گفت: شهدای مدافع حرم حال و هوای شهر گرگان را دفاع مقدسی کردند.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۰۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر ظهر امروز در دیداری با خانواده شهید سید احسان حاجی‎حتم‎لو که با حضور فرماندار گرگان صورت گرفت، اظهار کرد: حضور شهدای مدافع حرم همچون سید احسان حاجی‎حتم‎لو در استان گلستان و شهر گرگان خاطرات هشت سال دفاع مقدس را بار دیگر زنده کرد.

مهاجر گفت: شهدای مدافع حرم حال و هوای شهر  گرگان را دفاع مقدسی کردند و قطعا حضور شهدای مدافع حرم در شهر باعث افزایش برکات و بار معنوی شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز جمعه سوم اردیبهشت ماه شهر گرگان بار دیگر میزبان شهید مدافع حرم‎ خواهد بود، ابراز داشت: شهید افشین زورقی هشتمین شهید مدافع حرم استان گلستان است که  پیکر این شهید مدافع حرم روز جمعه وارد شهر گرگان می‎شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه مراسم استقبال از این شهید بزرگوار در ساعت 17 عصر همان روز برگزار می‎شود، بیان داشت: مراسم استقبال و وداع با این شهید بزرگوار با شب وفات حضرت زینب(س) مقارن شده است و این مهم باعث افزایش فضای معنوی و معرفتی شهر گرگان خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه شهید افشین ذورقی 34 ساله بود، گفت: این شهید متولد روستای سیاهتلو است و هم اکنون دارای دو فرزند است و فرزند سومی نیز در راه دارد.

وی به نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان شهید تولی اشاره کرد و گفت: شهید تولی در یک غربت و گمنامی خاصی به شهادت رسید و از آنجا که پیکر این شهید بزرگوار به استان گلستان بازنگشت آن گونه که شایسته بود در هنگام شهادت از این شهید بزرگوار یاد نشد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه بسیار خرسند هستیم که امروز که میلاد با سعادت امیر المومنین(ع) است توفیق دیدار با خانواده شهید مدافع حرم را داشتیم،  ابراز داشت: از آنجایی که امسال نخستین سالی است که شهید در روز پدر در کنار خانواده بزرگوار خود نیست این دیدار را برنامه‎ریزی کردیم و امید است که حضور مسئولان باعث تسلی خاطره خانواده شهید سید احسان حاجی‎حتم‎لو شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها