خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه میامی

سپاه نهادی مقدس در جهت اهداف و آرمانهای والای انقلاب است

مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه میامی گفت:سپاه نهادی مقدس در جهت اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی پایه گذاری شده است و نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت است كه سپاه آرمانها واهدافی بس بزرگ و مقدس دارد.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۱۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
اسماعیل گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی با بیان اینکه دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) است،ابراز داشت:سپاه با نثار خون شهدای خود در دوران دفاع مقدس نشان داد حاضر نیست حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

وی افزود:سپاه نهادی مقدس در جهت اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی پایه گذاری شده است و نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت است كه سپاه آرمانها واهدافی بس بزرگ و مقدس دارد.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: حفاظت و نگهبانی از نظام و حكومتی كه براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است و داعیه تحقق نسبی به آن اهداف را در جهان دارد و گستره این آرمان تا زمان حكومت عدل جهانی حضرت مهدی (عج) نیز ادامه دارد از مهمترین اهداف سپاه پاسداران است.

گودرزی خاطرنشان کرد:بدین لحاظ سپاه در افقی والا، دارای آرمانهای و ارزشهای مكتبی، انسانی و جهانشمول كه باید همیشه حركت خود را به سوی آن اندیشه های ناب جهت دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها