خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

سپاه پاسداران در همه تحولات جهان تاثیر گذار است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جشنواره برترین های حلقه های صالحین سپاه امامت تبریز، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه در همه تحولات منطقه ای و جهان تاثیرگذار و نقش آفرین است.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۱۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ؟ کاملی فر با بیان اینکه سپاه از مجموعه ای مومن، متعهد و انقلابی شکل گرفته، افزود: طرح سپاه هراسی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و برخی فریب خوردگان داخلی -که راهبرد اصلی آن ها است- به نوبه خود جایگاه ویژه سپاه را بیان می کند.

وی ادامه داد: سپاه با توانایی خود برنامه های شیطانی امریکا و حامیان آن ها را ناکام گذاشته و امروز به عنوان الگو برای انقلابیون در سرتاسر دنیا صادر شده است، طوریکه حزب الله لبنان، انصار الله یمن و بسیجیان عراق و سوریه و...با الگو گرفتن از سپاه وانقلاب در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد: عظمت و اقتدار سپاه و بسیج به حدی از توان خود رسیده است که نه تنها هیچ تهدید و تهمت دشمنان نمی تواند حرکاتشان را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه روز به روز سپاه و بسیج مصمم تر و مقتدر تر در دفاع از انقلاب و آرمان های آن ها گام بر می دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید در آستانه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی انقلابی عمل کرد، اظهار داشت: با انتخاب افراد صالح وانقلابی و رای دادن یکپارچه به افراد مومن و متخصص و انقلابی، می توانیم امید کاذب دشمنان را به یاس و نا امیدی مطلق تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه امامت تبریز نیز در سخنانی، گفت:حلقه های صالحین از متدین ترین تشکلهای بسیج و سپاه هست که برپایه تدین و انقلاب و اقتدار برپا شده است وهر عضواین حلقه باید با تربیت دینی خود به دیگران تاثیر مثبتی بگذارد.

حسن صفدری ادامه داد: باید بابصیرت و آگاهی و هوشیاری، مجلسی قوی و ولایی تشکیل داد چراکه مجلس سست و غیر انقلابی امورات را به طور غیر مستقیم تقدیم استکبار خواهد کرد.

در پایان این جشنواره، از برترین های شجره طیبه صالحین تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها