خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: نخستین جشنواره خیرین مدرسه ساز هوراند با حضور جمعی از خیرین استان و شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۲۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرماندار هوراند با بیان اینکه این شهرستان کمتر مورد توجه خیرین مدرسه ساز قرار گرفته، اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر از 70درصد از مدارس این شهرستان نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارند.

فریاد خواه با تاکید به اینکه باید به جای حرف زدن، عملگرا بود، از خیرین خواست تا بیشتر به نوسازی و مقاوم سازی مدارس هوراند کمک کنند.

مسئول آموزش متوسطه آموزش و پروش استان نیز در سخنانی با بیان اینکه همه می توانند خیر شوند، از شهدا، علما و معلمان، مجاهدین فی سبیل الله و گروه خیران به عنوان چهار گروهی یاد کرد که در نزد خدا از مقام بالاتری برخوردارند.

اکرمی اظهار داشت: خیران به خصوص خیران مدرسه ساز از کسانی هستند که می توانند در کم شدن آسیب های فرهنگی جامعه موثر واقع شوند، چراکه مدارس از مهم ترین مراکز فرهنگ سازی جامعه اند.

وی با بیان اینکه نسبت به سال های گذشته مدرسه سازی از سوی خیرین بیشترشده، اظهار امیدواری کرد این اقدام در آینده نیز از سوی خیران بیشتر شود.

در بخش دیگری از این برنامه، خانم مهندس تقی پور و مهندس حیدری با ابراز ارادت نسبت به مردم این منطقه، گفتند: هرچه در توان دارند به ارتقای سطح مدارس این استان کمک خواهند کرد.
ارسال نظرات