خبرهای داغ:
امام جمعه موقت جوانرود گفت: سخن گفتن از شخصيت حضرت علي (ع) كار آساني نيست و انسان از توصيف شخصيت و جايگاه والا و رفيع امير مومنان عاجز و ناتوان است.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۲۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود، ماموستا ملا رستم حسيني روز پنجشنبه در آيين جشن ميلاد حضرت علي (ع) كه در مجتمع فرهنگي و هنري جوانرود برگزار شد، افزود: حضرت علي (ع) شخصيتي است تربيت يافته دامن پيامبر اسلام (ص)، دوران كودكي را نزد پيامبر سپري كرده و پس از بعثت پيامبر اكرم نخستين ايمان آورنده به ايشان است.
وي تصريح كرد: حضرت علي (ع) در تمام دوران رسالت پيامبر؛ همواره در ركاب پيامبر اسلام براي دفاع از اسلام و اعتلاي كلمه توحيد مبارزه و افتخارات فراواني براي اسلام آفريد.
امام جمعه موقت جوانرود خاطرنشان كرد: احاديث و روايات رسيده از پيامبر اسلام (ص) در رابطه با شخصيت علي (ع) بيانگرعظمت و مقام ولاي آن حضرت نزد پيامبر بود.
ماموستا حسيني يادآور شد: در دنياي امروز كه معنويت گمشده بشريت است شناساندن شخصيت هاي بي نظيري همچون حضرت علي (ع) كه در تمام عمر با بركتش مي تواند الگو و اسوه كاملي باشد امري شايسته بلكه ضروري است.
وي از حضرت علي به عنوان يكي از محورهاي مهم وحدت مسلمانان ياد و تاكيد كرد: اخوت و برادري يكي از درس هاي آن حضرت به جوامع اسلامي است كه در جامعه ما بايد تقويت شود.
ارسال نظرات