خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت : اقتصاد مقاومتی اگر با اقدام و عمل همراه باشد ادامه دهنده همان راهی است که رزمندگان توانستند در شرایط سخت و با دست خالی و کمترین امکانات کار بزرگ و تاریخی انجام دهند.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۳۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه، سرهنگ علی یوسفی راد اردوهای راهیان نور را فرصت بسیار خوبی دانست تا به نسل جدید بگوییم پیروزی در جنگ هشت سال دفاع مقدس برگرفته از نقش مهم اقتصاد مقاومتی است که در دوران دفاع مقدس بدست آمد.

 

وی به نقش موثر اردوهای راهیان نور در  بصیرت و فهم مسئولیت پذیری نسل آینده ساز کشور اشاره کرد و گفت: جوانانی که از سرزمین های نور بازدید می کنند درک این برای آنها بوجود می آید که اکنون آنان باید وارد میدان نبرد شوند و حماسه ساز شوند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه  با بیان اینکه راهیان نور علاوه بر ترویج  و تبلیغ مفهوم اقتصاد مقاومتی  می توانند در اجرای اقتصاد مقاومتی هم سهم داشته باشد .

این مسئول با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های عرضه سوغات  محلی و صنایع دستی در استان میزبان رونق اقتصادی بهمراه دارد ادامه داد :  هرکس هر قدر که می تواند باید از کوشش خود برای رونق بخشیدن به اقتصاد دریغ نکند .

وی با بیان اینکه حضور در میدان اقتصاد مقاومتی ادامه دفاع مقدس است تصریح کرد : امروزه در جنگی نرم و گسترده تر با دشمنان قرار داریم و باید با مقاومت و مدیریت جهادی همیشه آماده در صحنه باشیم و در این عرصه بیشتر تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش آن در زندگی مردم بیان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه مردم دست به دست هم بدهند تا بتوانند در این راه موفق باشند.

 

سرهنگ یوسفی راد در خصوص استقبال زائرین از راهیان نور عنوان داشت: در سال گذشته 52 هزار نفر از استان کرمانشاه به اردوهای راهیان نور اعزام شدند و همچنین یادمان ها و مناطق عملیاتی این استان پذیرای بیش از 800 هزار نفر بازدید کننده بوده است.

ارسال نظرات