خبرهای داغ:
سرهنگ یوسفی راد خبر داد؛

زمینه حضور 20 هزار نفری در سالگرد عملیات بازی دراز فراهم شده است

سرهنگ یوسفی راد گفت: در جلسه اجرای مراسم سالگرد عملیات بازی دراز در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) هماهنگی لازم در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز و زمینه حضور 20 هزار نفری برای شرکت در مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز انجام شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۳۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از کوله بار، سرهنگ یوسفی راد با بیان اینکه این مراسم با حضور کاروان های راهیان نور سراسر کشور بویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان انجام می شود، گفت: طی این مراسم شمار زیادی از مردم ولایت مدار ایران و دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت از اقصی نقاط کشور برای صعود به ارتفاعات بازی دراز در این منطقه جمع شده و مراسمی برای بزرگداشت سالروز آزاد سازی بازی دراز برگزار می گردد.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به اینکه افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور همزمان با مراسم سالگرد عملیات بازی دراز می باشد گفت : در تلاش هستیم که مقدمات مناسب برای حضور زائرین راهیان نور را به صورت هرچه مطلوب تر در استان فراهم کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز 2 اردیبهشت ماه می باشد که امسال بخاطر مصادف شدن با سیزدهم رجب این مراسم در روزهای نهم و دهم اردیبهشت برگزار می گردد. وی با اشاره به اینکه سال راهیان نور غرب کشور در سالروز عملیات بازی دراز آغاز خواهد شد گفت : تمهیدات و هماهنگی های لازم در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم انجام شده است.

سرهنگ یوسفی راد بیان داشت : زمینه حضور و شرکت 20 هزار نفر در این مراسم فراهم شده است . فضا سازی متناسب ، استقبال و بدرقه از کاروان های راهیان نور ،اسکان مطلوب ، ارائه خدمات رفاهی و دیگر اقدامات فرهنگی برای زا ئرین این سفر معنوی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته شاهد صعود 18 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در مراسم سالروز عملیات بازی دراز بودیم، گفت: با برنامه‌ریزی‌ انجام شده امسال شاهد حضور پرشورتر اقشار مختلف مردم در این مراسم خواهیم بود.

به گفته یوسفی راد امسال سومین سالی است که مراسم آغاز سال راهیان نور غرب کشور در سالروز عملیات بازی دراز برگزار می‌شود و از مسئولین کشوری برای حضور در این مراسم دعوت شده است. بازی دراز یکی از نقاط یادمانی در استان کرمانشاه و شهرستان سرپلذهاب است که که اقشار مختلف مردم از سراسر کشور هر ساله از این ارتفاعات بازدید بعمل می آورند.

ارسال نظرات