خبرهای داغ:
امام جمعه سابق بخش سلفچگان و سرمربی صالحین بسیج گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارکی است که از متن انقلاب اسلامی تولد یافت.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۷۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود میر قیصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ابراز داشت: اینک که 37 سال از روزگار پر بارش سپری می شود سپاه تاکنون دلیرانه و شجاعانه از اسلام و نظام اسلامی پاسداری و حراست نموده است.

وی ویژگیها و خصوصیات سپاه را؛ مسلح و مجهز به تسلیحات نظامی و دفاعی، مجهز و مسلح به معارف و عقائد اسلامی دانست  و اظهار داشت: با وجود این ویژگی ها، سپاه پاسداران هم از مرزهای خاکی حفاظت می کند و هم از مرزهای عقیدتی و دینی.

میرقیصری ادامه داد: ویژگی دیگر این نهاد مقدس تحت فرماندهی ولی فقیه بودن است و در حقیقت هسته مرکزی سپاه چه در بخش نظامی و چه در بخش عقیدتی بر اساس محوریت ولایت فقیه است.


وی گفت: این ویژگی های برجسته و درخشان است که ارتش کفر جهانی را به وحشت و لرزه افکنده است از اینرو با تمام امکانات تبلیغی رسانه ای، ماهواره ای و عوامل داخلی و خارجی خود این سپاه علوی و فاطمی را مورد هدف قرار داده اند. علیرغم تلاششان و به کوری چشمشان سپاه امروز نه تنها محور دفاعی و عقیدتی در جمهوری اسلامی است بلکه در جهان اسلام مانند خورشید می درخشد و امید مستضعفان و مظلومان دنیاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها