خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی حوزه شهید قربانی قم گفت: پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروهای ارزشی نظام رسالت‌های خود را به خوبی ایفا می‌کنند به همین علت روند پیشرفت سپاه توقف‌‌‌پذیر نیست.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۷۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
ابوالفضل بیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه در کارنامه خود نمرات درخشانی را در عرصه‌های مختلف برای خود رقم زده است و به عنوان یک مجموعه ارزشی با تکیه بر نیروی انسانی بسیج توانسته به دستاوردهای مطلوبی برسد.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای سپاه مایه افتخار ملت، رهبری و نظام اسلامی است، عنوان کرد: تلاش‌های بدون وقفه سپاه در عرصه تقویت تجهیزات نظامی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی به ویژه در جنگ نرم بی‌بدیل است.

مدیر عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه مکمل یکدیگر هستند که تا تکیه بر ظرفیت‌های یکدیگر به بازوان توانمند نظام اسلامی تبدیل شده‌اند به همین علت دشمن برای تضعیف این دو مجموعه بسیار تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند، گفت: پاسداران این مجموعه به عنوان نیروهای ارزشی نظام اسلامی رسالت‌های خود را به خوبی ایفا می‌کنند به همین علت روند پیشرفت سپاه توقف‌‌‌پذیر نیست.

بیان از نقش‌آفرینی سپاه در عرصه‌های بین‌المللی یاد کرد و ادامه داد: فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای فرامین رهبر انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها