خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشيرين گفت: حضور گسترده مردم و بويژه جوانان و نوجوانان در سنت حسنه اعتكاف امسال بيانگر عظمت اين آيين معنوي است كه اين امر اشتياق شركت كنندگان براي راز و نياز با معبود خويش را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۳۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علي ملكي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته قصرشيرين در جمع نمازگزاران افزود: اعتكاف باعث تزكيه و تهذيب نفس و زدودن زنگار گناهان و تقرب و نزديكي هر چه بيشتر انسان به خداوند مي شود.
وي اظهار كرد: امسال شور و اشتياق مردم براي حضور در سنت حسنه اعتكاف بسيار گسترده تر از سال هاي قبل است و اين نشان از تقويت باور هاي ديني و معنويت هرچه بيشتر مردم دارد.
وي در ادامه با اشاره به شكست حمله نظامي سال 59 آمريكا به ايران در صحراي طبس بيان كرد: در آن زمان سران ملعون كاخ سفيد فكر مي كردند انقلاب اسلامي تازه شكل گرفته ايران قدرت چنداني براي دفاع از خود ندارد كه به لطف پروردگار متعال اين توطئه آنان با شكست مواجه شد.
امام جمعه قصرشيرين اظهارداشت: آمريكا قصد داشت تا با يك حمله نظامي ملت و نظام اسلامي ايران را غافلگير كند و مانع از شكل گيري انقلاب در كشورمان شود اما خداي متعال با مامور كردن شن هاي بيابان طبس آنها را غافلگير و شكست خفت باري را به آنان تحميل كرد.
حجت الاسلام ملكي افزود: نابودي نظاميان آمريكا در صحراي طبس به همه فهماند هر جا بخاطر خدا حركت كنيم و نترسيم خداوند حامي و حافظ ماست و او ما را در برابر دشمنان دين محافظت و پشتيباني مي كند.
وي همچنين با تبريك روز شوراها از اهميت تشكل شوراها سخن گفت و از اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا براي خدمات مناسب به اقشار مختلف مردم تقدير كرد.
ارسال نظرات