خبرهای داغ:
مديرحوزه علميه ولي عصر(عج) كنگاور؛ اعتكاف را فرصت خوبي براي انسان جهت تفكر در اعمال و تزكيه نفس دانست.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۳۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
حجت الاسلام علي رضا عطايي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور گفت: در ماه رجب ايام اعتكاف بهترين فرصت است كه بندگان خداوند با تمام وجود به نيايش با خالق هستي مي پردازند و به عبادت واقعي با اخلاص مشغول مي شوند.
وي افزود: اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان با شركت در اين برنامه معنوي مي‌توانند به رشد و تعالي فكري، معرفتي واعتقادي خود تلاش كنند و مسلماً سه روز اعتكاف فرصت بسيار مناسبي براي تزكيه نفس براي انسان است.
عطايي در خصوص نقش حوزه علميه كنگاور در راستاي برگزاري كيفي اين مراسم معنوي، اظهار كرد: همه ما بايد با برنامه‌ ريزي دقيق موجبات بهره ‌برداري فرهنگي و معنوي معتكفين را فراهم كرده و در ارتقاء سطح كيفي اين مراسم معنوي تلاش كنيم.
مدير حوزه علميه كنگاورهمچنين با تبريك ميلاد مولاي متقيان و روز پدر، اظهار داشت: حضرت علي بن ابيطالب (ع) الگوي برتر و معصوم بشريت است و آن حضرت از خصايص ويژه علمي، اجتماعي، اخلاقي، اخلاص در عمل، شجاعت، عدالت، ايثار و وفاداري، صبر و تحمل و بسياري از ارزش هاي اخلاقي برخوردار است.
آيين معنوي اعتكاف (ايام البيض) به مدت سه روز از پنجشنبه دوم ارديبهشت 95 همزمان با سالروز ميلاد با سعادت حضرت علي ابن ابيطالب (ع) در كنگاور آغاز شده است.
ارسال نظرات