خبرهای داغ:
امام جمعه گيلانغرب:

دشمنان درصدد تضعيف باورهاي ديني جوانان هستند

امام جمعه گيلانغرب با اشاره به ديدار اعضاي اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان سراسر كشور با رهبر معظم انقلاب اسلامي گفت: دشمنان درصدد تضعيف و ضربه زدن به باورهاي ديني جوانان است.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۳۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام محمدطاها مهري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گيلانغرب افزود: تنها راه مقابله با ترفندهاي دشمنان ترويج و نهادينه كردن فرهنگ شهيد و شهادت، تقويت باورهاي ديني و حفاظت و پاسداري از آرمان هاي مقدس نظام اسلامي است.
وي بر لزوم افزايش بصيريت سياسي مردم به ويژه جوانان براي مقابله و ايستادگي با ترفندهاي دشمنان و بدخواهان نظام اسلامي تاكيد كرد و اظهار داشت: هدف ايران اسلامي پرورش جوانان متدين، انقلابي، مصمم، هوشيار، شجاع و پرانگيزه است.
وي با بيان اينكه دنياي استكبار با هر كشوري كه بدنبال استقلال باشد درگير مي ‌شوند گفت: ملت ايران اسلامي نيز به جرم اراده پولادين و دستيابي به پيشرفت هاي گوناگون علمي و فني، سياسي و فرهنگي همواره آماج هجمه‌هاي سخت و نرم دشمنان و برخي كشورهاي مرتجع عرب قرار گرفته است.
امام جمعه گيلانغرب اضافه كرد: دشمنان با محاصره‌ اقتصادي، وضع تحريم هاي ظالمانه، انواع تهديدها و تهاجم فرهنگي قصد ضربه زدن به نظام اسلامي را دارند.
حجت الاسلام مهري بيان كرد: آنچه در فرايند مذاكرات هسته‌اي و نيز مقطع پسابرجام هدف اصلي طرف هاي غربي مذاكرات به‌ ويژه آمريكا است تغيير رفتار با چنين ماهيتي بود كه به فضل الهي با هوشمندي و درايت رهبري و نقش‌آفريني فرزندان انقلابي ملت ايران نتوانستند به اهداف شوم خود دست يابند.
وي ادامه داد: دشمنان اكنون كه در حمايت از گروه‌هاي تروريستي و تكفيري داعش بويژه در عراق و سوريه تيرشان به سنگ خورده و در برابر اراده و ايستادگي ملت مظلوم يمن به چالش جدي كشيده شده‌اند طبيعي است كه نوك پيكان را وقيحانه به سمت ايران سرافراز و ملت سلحشورش نشانه بروند.
خطيب جمعه گيلانغرب در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن ماه رجب گفت: با آغاز ماه رجب ماه بندگي خدا و فراهم شدن زمينه‌اي براي راز و نيازي خالصانه و عاشقانه با خداي متعال اقشار مخلتف مردم با شور و شوق خاصي در آيين معنوي اعتكاف حضور يافتند تا سه روز با خود و خداي خويش خلوت كنند تا توشه‌اي براي بهره‌ وري بهتر از ماه مبارك رمضان ذخيره كنند.
وي افزود: اعتكاف يكي از جامع ‌ترين و زيباترين آيين عبادي است كه از آيين و آداب چيزي شبيه حج است كه داراي فضيلت اقامت در خانه خداست.
ارسال نظرات