تا وقتی که ولایت و رهبری همچون حضرت آیت الله خامنه ای سکاندار انقلاب است و مردم در کنار ولایت هستند دشمنان روز خوشی نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۴۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، الاسلام امیر رشتبری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خلخال با اشاره به دشمنی سابقه دار آمریکا و استکبار جهانی و ایادی آن با کشورمان گفت: هدف آمریکا در انزوا قرار دادن کشورمان ایران است ودشمن برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاش و فتنه ای تاکنون دست برنداشته است.
 
رشتبری با اشاره به عنایت خداوند به کشورمان گفت: در تاریخ کشورمان دشمن با حمله طبس، تحریم ها ، ترورها و زیرپا گذاشتن حقوق بشر بارها در صدد انزوای کشورمان برآمده که معجزات خداوند و حمایت های او شامل حال کشورو ملت ایران شده است و این کشور همچنان در مقابل دشمنان و مهاجمان استکباری خود استوار ایستاده است.
 
رشتبری رژیم آل سعود را عامل فساد و جنایت در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: همکاری این رژیم با رژیم غاصب  و ترکیه به ضرر منطقه بوده و ای عامل فساد منطقه برای تحقق اهداف آمریکا وارد عمل شده است.
 
رشتبری گفت: تا وقتی که ولایت و رهبری همچون حضرت آیت الله خامنه ای سکاندار انقلاب است و مردم در کنار ولایت هستند دشمنان روز خوشی نخواهند داشت و آرزوی اینکه به ایران دست یابند و آن را غارت کنند آرزویی بر دلهایشان خواهد بود.
 
وی گفت: چرا عده ای هنوز باور ندارند که با برجام و قضایای آن هیچ مشکلی از کشور حل نشده است و آمریکا هر روز به عهد شکنی خود ادامه دارد و در مصوبه ای جدیدو که دردیدار مسئولین سیاست خارجی کشورمان با سران آمریکا وجود داشت مقادیر زیادی از سرمایه های بلوکه شده ایران را برای یک قضیه 33 سال پیش از آن کسر کردند  و چطور مسئولین سیاست خارجی می گفتند که این برجام محکم و قانونمند است پس کجا ر فتن این همه ادعا .
ارسال نظرات