مردم در۱۰ اردیبهشت با حضور پرشور در دوم انتخابات برگ زرین دیگری در دفتر دموکراسی انقلاب رقم می‌زنند.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۴۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر با اشاره به فرا رسیدن دور دوم انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: دور دوم انتخابات حساس‌تر از دور اول آن است و امیداورم همان‌گونه که مردم در 7 اسفند سال گذشته با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند بار دیگر در روز 10 اردیبهشت  برگ زرینی را رقم بزنند.
 
 
 
حجت الاسلام مقدسی همچنین انتخابات را صحنه نمایش قدرت و پشتیبانی آحاد مردم از نظام اسلامی دانست که نمودی حقیقی از مردم سالاری دینی محسوب می شود.
 
 
 
وی گفت: حضور پر شور ما در انتخابات تقویت نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت، پس همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند نباید بهانه به دست دشمن داد، مردم باید بدون در نظر گرفتن مسائل قومی، طایفه ای و مذهبی به فرد اصلح رای دهند.
 
 
 
حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فرارسیدن ماه رجب و ایام اعتکاف را یادآور شد و گفت: ماه رجب بهترین فرصت است تا مومنان خود را برای ماه رمضان‌المبارک آماده کنند.
 
 
 
وی روزه‌داری، دعا و استغفار را از بهترین فضیلت‌های ماه رجب توصیف کرد و گفت: باید مومنان اندوخته‌های معنوی و اعتقادی خود را در این ماه تقویت کنند.
ارسال نظرات