آیت الله محمدرضا ناصری گفت: دستگاه دیپلماسی در تبیین اهداف انقلاب و حاکمیت اسلام ضعیف عمل کرده است و در این راستا سیاستمداران، مردم و دیپلمات‌های باید به مسئولیت خود را در این زمینه عمل کنند.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۵۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه همه مردم، مسئولان، جامعه روحانیت، نمایندگان مجلس وظیفه دارند اهداف انقلاب اسلامی را به نحو شایسته‌ای در جامعه تبیین کنند گفت: دستگاه دیپلماسی در تبیین اهداف انقلاب و حاکمیت اسلام ضعیف عمل کرده است و در این راستا سیاستمداران، مردم و دیپلمات‌های باید به مسئولیت خود را در این زمینه عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه تاکید کرد: نامزدها و نمایندگان مجلس باید به جای تبلیغات بی‌پایه و اساس به فکر اجرای احکام اسلامی در جامعه بوده و در این مسیر قدم بردارند. کاندیداها همچنین باید متوجه باشند که در تبلیغات خود وعده‌هایی دهند که تحقق آن در حیطه وظایف و مسئولیت‌هایشان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به کاندیداها برای رعایت ادب و اخلاق انتخاباتی تصریح کرد: نمایندگانی که به مجلس راه می‌یابند برای خود اولویت‌بندی داشته باشند و تلاش کنند علاوه بر تحقق اهداف انقلاب اسلامی مشکلات معیشتی مردم و مسائل اقتصادی موجود در جامعه را از میان بردارند و شرایط پیشرفت را برای کشور و استان فراهم کنند.

آیت الله ناصری در ادامه افزود: حضور گسترده جوانان یزد در مراسم اعتکاف قابل تحسین است و امیدواریم همه معتکفین از برکات این ایام در تمامی سال بهره مند شوند. اگر تربیت دینی به نحو مطلوب انجام گرفته باشد تهاجم فرهنگی نمی‌تواند روی جوانان ما اثرگذار باشد بنابراین باید به جای اینکه تنها به فکر مقابله با تهاجم فرهنگی باشیم اندکی نیز به فکر تقویت آموزه‌های دینی در میان کودکان و نوجوانان خود باشیم تا در سنین جوانی با مشکل مواجه نشوند.

ارسال نظرات