امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه گفت: خوبی برجام این است که کسانی در داخل که به دشمنی آمریکا شک داشتند و امید دوستی داشتند اینک دیگر به دشمنی آنها مطمئن شده اند.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۷۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱



به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان:  حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایان اعتکاف ماه رجب گفت: مراسم اعتکاف همچون معجون شفابخشی است که جمعی از داروهای معنوی از جمله نماز ، روزه و شب زندهداری در مسجد و … را در خود دارد.
وی افزود: حدود ۴۰۰۰ نفر در شهرستان زرند در مراسم اعتکاف شرکت کرده اند که از این تعداد، حدود ۹۰۰ نفر به تناسب تقریبی ۲۰۰ نفر مرد و ۷۰۰ نفر زن در مساجد شهر زرند معتکف شده اند.
خطیب جمعه زرند با اشاره به فرا رسیدن سالروز واقعه طبس گفت: آمریکا با بهترین افراد و امکانات قصد سرنگونی حکومت نوپای انقلاب اسلامی را داشت اما به امر خداوند شن ها مامور نابودی آنها شدند تا انقلاب اسلامی حفظ شود.
وی ادامه داد: از اول انقلاب تا کنون همچنان دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است اما کشور ما از دشمنان داخلی بیش از دشمنان خارجی ضربه می خورد.
ابراهیمی اظهار داشت: در مسئله برجام خود مسئولین اعلام کردند که جلوتر از برجام به تعهدات خود عمل کردند ولی طرف مقابل هنوز عملی صورت نداده است بطوریکه نقد را داده ایم و نسیه گرفته ایم.
وی تصریح کرد: خوبی برجام این است کسانی در داخل که به دشمنی آمریکا شک داشتند و امید دوستی داشتند اینک دیگر به دشمنی آنها مطمئن شده اند.
امام جمعه زرند گفت: آنچه که در این میان مهم است نورانیت و پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی در سراسر دنیاست و به فرموده امام (ره) و مقام معظم رهبری آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی افزود: هر چقدر که ما در جنگ سخت، محکم و استوار بودیم اما در جنگ نرم آسیب پذیر هستیم و باید نسل جوان ما مواظب دشمنان باشد چرا که آنان در جهت فسق و فجور و ایجاد بدبینی نسبت به نظام ، برنامه ریزی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در شهر زرند همچنین خطاب به مسئولین و مدیران شهرستان یادآور شد: در بحث اقتصاد مقاومتی باید به صنایع خرد و کوچک بیشتر از قبل اهمیت داده شود و در این زمینه باید عمل لازم صورت گیرد.
حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خطبه ها، وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) را تسلیت عرض نمود.


منبع:صبح زرند

ارسال نظرات