خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز گفت: سلاح‌های ایران دفاعی است و ناراحتی استکبار به دلیل افزایش قدرت بازدارندگی ما است.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۷۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خوزستان با بیان اینکه سید حسن نصرالله افتخار دنیای عرب و جهان اسلام است، اظهار داشت: حزب الله به دلیل حمایت از مظلومان و مستضعفان و تقابل با رژیم جلاد و فاسق صهیونیستی جزو افتخارات اسلام است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره سران کشورهای به ظاهر مسلمان گفت: سران این کشور‌ها با کمال مزدوری برای استکبار حزب الله را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کردند اما ماهیت این تصمیم چیزی از اعتبار حزب الله و علمای آن، کم نمی‌کند و جزو اسناد افتخار حزب الله است.

امام جمعه اهواز با اشاره به رژه ۲۹ فروردین امسال بیان کرد: به نمایش گذاشتن سلاح‌های جدید و موشک‌های سامانه اس ۳۰۰ در این روز سبب انزجار دشمن ما شده است؛ سلاح‌های ما دفاعی است و جزو تکنولوژی‌های روز است اما ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی و آمریکا به دلیل افزایش قدرت بازدارندگی ما است.

وی با بیان اینکه سلاحهای دفاعی برای جلوگیری از هجوم مستکبران است، عنوان کرد: این نگرانی و ترس آن‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها هوای تهاجم در سر دارند که وقتی ما مجهز به دفاع شدیم، آن‌ها نگران شدند. این نگرانی استکبار بی‌مورد است و ما هرگز به این اظهارات اعتنا نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مناقشات سیاسی در عراق افزود: این مناقشات نباید منجر به تضعیف کشور منجر شود و بعثی‌ها روی کار بیایند. ما با اقداماتی که تحت عنوان اصلاحات است موافقیم اما مبادا در زیر پوشش از این فرصت برای احیای تفاله‌های حزب بعث شود. ما امیدواریم ملت و دولت عراق به اهداف صحیح خود برسند و همسایه ما یک دولت مقتدر، متخصص، کار‌شناس، کاردان و مستقل روی کار بیاید و مورد سوءاستفاده آمریکا نشود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به روز شورا، اظهار داشت: هدف شورا‌ها نظارت بر شهرداری‌ها و ضمانتی برای پیشرفت و پاکی در مدیریت شهری بود؛ مسئولان شهرداری و اعضای شورا باید نظارت کنند و کمی از عملکرد شورا رضایت داریم اما امیدواریم این نظارت و مصوبات بهتر شود.

وی با اظهار ناراحتی نسبت به آسیب‌های وارد آمده به خوزستان به دلیل سیلاب گفت: گزارشات و اطلاع رسانی در روزهای ابتدایی ضعیف بود اما کم‌کم امداد‌ها و خدمات رسانی بهتر شد و من از مسئولانی که شبانه روزی در صحنه حاضر شدند و از همه امکانات استفاده کردند تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه با تأکید بر جبران خسارت‌های وارد آمده بیان کرد: ما از دولت و رئیس جمهور می‌خواهیم که این خسارت‌ها را جبران کنند؛ آنهایی که بیمه هستند خب از بیمه خسارت را دریافت می‌کنند اما انتظار داریم خسارت به بیمه نشدگان هم با مصوبه دولت جبران شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها