خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت: مردم باید سعی کنند با تحقیق و با بصیرت فردی را برای نماینده مجلس انتخاب کنند که دنبال منافع شخصی و کار برای عده‌ای خاص نباشد.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۸۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم باید در انتخاب نماینده معیارهای ملی را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: مردم باید سعی کنند با تحقیق و با بصیرت فردی را برای نماینده مجلس انتخاب کنند که دنبال منافع شخصی و کار برای عده‌ای خاص نباشد.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: باید به فکر نسل آینده باشیم و خدا را مدنظر قرار دهیم؛ نباید سرنوشت نسل آینده را برای چهار سال به‌دست کسی بدهیم که تفکر انقلابی نداشته باشد؛ بلکه باید دنباله‌رو آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی باشد.

شمیل‌پور افزود: نماینده اصلح کسی هست که دلسوز انقلاب و گذشته خوبی داشته باشد و از اصول قانون اساسی پیروی کند.

امام جمعه هندیجان افزود: مردم باید با هوشیاری کامل به تبلیغات کاندیدا‌ها گوش کنند اگر کسی بگوید من جوان شما را سرکار خواهم برد باید فهمید که این فرد صداقت ندارد؛ زیرا چگونه برای 18هزار فرد بیکار اشتغال‌زایی می‌کند.

شمیل‌پور خاطرنشان کرد: اگر کاندیدایی گفت من فقط برای کسب رای با فلان گروه هستم مطمئن باشید که این فرد فریبکار است، زیرا نماینده باید از‌‌ همان اول صداقت و راست‌گویی خودش را ثابت کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شرایط نماینده مجلس سختی زندگی را دیدن است نه اینکه از قشر در رفاه و راحت‌طلب جامعه باشد.

امام جمعه هندیجان با اشاره به یکم تا هفتم اردیبهشت به‌عنوان هفته سلامت و دیابت به عنوان شعار آن اظهار کرد: با شعار ورزش وکنترل رژیم غذای به مبارزه با این بیماری برویم و از ابتلا به این مرض خطرناک جلوگیری کنیم.

شمیل‌پور در پایان به روز شنبه 15ماه رجب سالروز وفات اسوه صبر حضرت زینب (س) اشاره کرد و تصریح کرد: اگر پایداری؛ استقامت و صبر این بانوی گرامی در روز‌های بعد از عاشورا وجود نداشت خون امام حسین(ع) و یارانش توسط بنی امیه به راحتی پایمال می‌شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها