حیدری با بیان اینکه دشمن برجام و مذاکره را به عنوان ابزار جدیدی برای مقابله با ملت ایران قرار داده است و سعی دارد تا بیشترین امتیاز را از این روش اخذ کند، افزود: من بعد هر گونه خوش بینی به طرف آمریکایی و سکوت در برابر عهدشکنی های آمریکایی ها فاقد منطق و و ناشی از حماقت یا خیانت است.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۰۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

محمد حیدری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،، با اشاره به سخنان چندی پیش رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه برجام تقریبا هیچ عایدی برای کشور نداشته است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها هشدارهای جدی را در این زمینه به مسئولان متذکر شدند اما متاسفانه گوش شنوایی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه دشمن برجام و مذاکره را به عنوان ابزار جدیدی برای مقابله با ملت ایران قرار داده است و سعی دارد تا بیشترین امتیاز را از این روش اخذ کند، افزود: من بعد هر گونه خوش بینی به طرف آمریکایی و سکوت در برابر عهدشکتی های آمریکایی ها فاقد منطق و ناشی از حماقت یا خیانت است.

حیدری با تاکید بر اینکه رئیس جمهور بعد از اظهارات آقای صالحی در خصوص برجام مدعی شد که باید امور اقتصادی را از آقای سیف بپرسیم، افزود: امروز که آقای سیف نیز بدعهدی آمریکا رامتذکر می شود باید به سراغ چه کسی رفت؟

ارسال نظرات