همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام علی (علیه السلام) محفل جشنی با عنوان " پدران آسمانی " در شهرستان اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۲۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی (علیه السلام) خطاب به فرزندان شهداء گفت : پدران شما نور چشمان این انقلاب و نوگلان پرپر این نظام هستند و شما به عنوان یادگاران آنها باید راه آنان را ادامه بدهید و از خداوند بخواهید که در این مسیر استوار بمانید .

امام جمعه اردکان افزود : راه شهداء جز راه اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت نیست و این نکته باید همیشه در نظر همه مردم و مسئولین باشد که اگر در غیر از راه شهداء حرکت کنیم شرمنده آنها خواهیم شد .

خیرمقدم توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان ، قرائت دکلمه توسط نوه یکی از شهداء ، اجرای نمایش و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود .

لازم به ذکر است که جشن " پدران آسمانی " به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان و با حضور فرزندان و همسران شهداء و جمعی از مسئولین در محل کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) اردکان برگزار شد .


ارسال نظرات