مردم ولایتمدار شهر اصلاندوز با برگزاری آيين های سخنرانی ،مولودی خوانی و مراسمات دیگر ميلاد با سعادت حضرت علی (ع)را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۳۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، مردم ولايتمدار و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت (ع) با پخش شيرينی و برگزاری آيين های وي‍ژه جشن و شادی اين ميلاد خجسته را جشن گرفتند.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در مراسم میلاد آن امام همام ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: وجود شخصيت ارزشمند حضرت علی (ع) پيوند دهنده قلوب امت اسلام است.

وی با بیان اینکه تمام مسلمانان عالم به داشتن چنين شخصيتی بزرگ افتخار می كنند بيان كرد: فداكاری ها،دلاورمردی ها،شجاعت بی مثال،مجاهدت ها و رشادت های اين شخصيت بزرگ تاريخ نه تنها در ميان امت اسلام بلكه در ميان ساير ملل دنيا فراموش ناشدنی و تحسين برانگيز است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به ضرورت الگوگیری تمام مسلمانان از سیره و روش زندگانی ائمه اطهار(ع)اظهار داشت:آن امام بزرگوار،از شیعیان و پیروان خود خواسته است تا با پرهیزگاری،تلاش و پاکدامنی و استوار و محکم در راه خدا ایستادن به مکتب و آرمان اسلام کمک کنند.

در ادامه شعف خوانی علی بیانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

همچنين بمناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع) بسياری از مردم در تكاپوی خريد هديه برای تجليل و تكريم از پدران خود هستند.

بسياري از زوج های جوان نيز اين ايام را برای آغاز زندگی مشترك انتخاب کرده و جشن های عروسی نیز در جای جای اصلاندوز پررونق است.

حضرت علی (ع) امام اول شيعيان در 13 رجب در خانه كعبه به دنيا آمد كه اين روز در تقويم جمهوري اسلامی ايران به نام مرد و پدر نامگذاری شده است.

ارسال نظرات