فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت:شروع دوره عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان متوسطه اراک از امروز آغاز خواهد شد و نزدیک به 4 هزار دانش‌آموز این شهرستان در این دوره حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۵۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

پاسدار رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری دوره عملی آمادگی دفاعی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه خبر داد و اظهار داشت: یکی از اقداماتی که با مشارکت سپاه و بسیج و آموزش‌وپروش برگزار می‌شود برگزاری کلاس‌های آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان این مقطع است.

وی افزود: در مدت سال تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه با بهره‌گیری از مربیان بسیج آموزش‌های لازم در بحث دفاعی را فرا می‌گیرند و با حضور در میدان تیر به شکل عملی با مباحث تیراندازی، آشنایی با سلاح و موضوعات دیگر دفاعی آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: این اردوها به مدت 20 روز آغاز می‌شود که نزدیک به چهار هزار دانش‌آموز از نواحی یک و دو آموزش و پرورش حضور پیدا خواهند کرد و امروز تعدادی از دانش‌آموزان ناحیه یک این شهرستان در میدان تیر حضور می‌یابند.

پاسدار رضایی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوی عملی گفت: این اردوها به منظورحفظ انسجام وآمادگی دانش‌آموزان با حضور در ميدان تير برگزار و دانش آموزان ضمن آشنایی با سلاح و طریقه باز و بست کردن سلاح و حضور در میدان تیر اقدام به تمرین تیراندازی می‌نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات