مصطفی کریمی گفت: شعار سال رهبری تعیین‌کننده مسیر حرکت برای اقشار جامعه است.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۸۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به نقل از فارس ، مصطفی کریمی در نشست با بسیجیان شهرستان ضمن اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» گفت: شعار سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب مسیر حرکت برای جامعه ترسیم کرده است.

وی با اشاره به این موضوع که تعیین هر شعار در اوایل هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انجام شده و هر بار که در این مسیر قدم برداشته شده نتیجه خوب حاصل شده و با کمترین جهت‌گیری از این موضوع ما شاهد کمترین پیشرفت بوده‌ایم.

کریمی افزود: شعار سال یک راهنمای جامع برای حرکت مسئولین و مردم در جهت رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید اقشار مختلف جامعه چه آنهایی که مسئولیت دارند و چه آنهایی که زیر مجموعه هستند باید حسب فرموده رهبری در هر سازمان و ارگانی عمل کنند.

کریمی به دید نافذ رهبر معظم انقلاب در تشخیص به هنگام فتنه‌ها و جریانات اشاره و گفت: علیرغم تحریم چند جانبه، فشارهای سیاسی، ایجاد جو روانی در کشورمان توسط بیگانگان و استفاده از اهرم‌های مختلف استکباری بر علیه نظام، همچنان ایران اسلامی با رهبری قاطعانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله عالی) حرف اول منطقه را می‌زند.

وی گفت: هراس استکبار جهانی از ایران اسلامی به خاطر محبوبیت دین مبین اسلام و جریان یافتن حرکت مقاومت ایران اسلامی در سایر کشورهاست.

کریمی گفت: به جریان انداختن جنگ‌ و تفرقه‌ در کشورهای مسلمان همچون سوریه، عراق، یمن و خیانت کشورهای عربی و اتحاد آنان با رژیم صهیونیستی فقط رساندن استکبار به هدف خود است و استکبار جهانی نیز با تقویت تروریسم و گروه‌های تکفیری از موجودیت رژیم صهیونیستی دفاع و از موقعیت این رژیم غاصب در منطقه برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.

این مسئول بسیج ضمن محکوم کردن کشتار مردم مسلمان یمن و سایر مظلومین در غزه، فلسطین و سوریه گفت: موج حرکت اسلامی که از ایران انتشار یافته و اکنون سراسر جهان را در بر گرفته و تحت حمایت مقام عظمای ولایت و بسیجیان این کشور و عنایات ویژه امام زمان (عج) کشورمان در مسیر تحقق آرمان انقلاب اسلامی ادامه حرکت خواهیم داد.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال تنها راه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را ولایت‌پذیری و استمرار راه شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و بر لزوم حفظ دستاورد امام راحل و شهدا از سوی بسیجیان تاکید کرد.

ارسال نظرات